Brev:
Hvorfor kun 2 flasker MME2 eller vælling om dagen
10. juni 2005
Alder:
5 mdr.
Hvorfor kun 2 flasker MME2 eller vælling om dagen
Hejsa,
Jeg læste under besvarelsen på et indlæg at børn kun må få to flasker MME 2 om dagen. Hvorfor det? Min søn på 5 mdr kan da snildt drikke 4 flasker om dagen plus at han får grød.
Men måske hænger det sammen med hans lave fødselsvægt (jeg blev sat i gang 5 dage før terminen pga manglende fostervand og problemer med navlestrengsflowet) Han vejede 2454 gr og var 48 cm lang. Han er nu oppe på 6860 gr og 64 cm.
Og har det måske indvirkning på de problemer vi har med at få ham til at sove. Når han skal puttes, især om aftenen ender det næsten hver dag med at vi render op og ned af gulvet med en hylende knægt på armen. Han VIL bare ikke puttes. Vi kan få ham til at falde til ro, men lige så snart vi lægger han i sengen starter hyleriet forfra. Disse problemer er dog først kommet efter at vi er gået igang med MME 2 og grød.
Hvordan vil en ideel dag for ham se ud med henyn til mad og søvn?
På forhånd tak for hjælpen og tak for en god hjemmeside. Rart at se at man ikke er den eneste med problemer/spørgsmål
Mai-Brit